Lukuvuoden 2024-2025 arviointsuunnitelma
Syyslukukaudella
- Edellisen lukuvuoden arviointia uudessa toiminta- ja kehittämissuunnitelmassa
- Yhteisöllisen oppilashuoltoryhmän arviointikokous
- Pedagogisen tuen asiakirjojen päivitykset yhdessä huoltajien kanssa lokakuun loppuun mennessä
- Kiusaamiskyselyt
Väliarviointi
Kevätlukukaudella
- Kehityskeskustelut henkilöstön kanssa
- Arviointikeskustelut huoltajien kanssa
- Asiakastyytyväisyys- ja työhyvinvointikyselyt
- Kouluterveyskysely 5.lk
- Valtakunnalliset oppimistuloksia mittaavat kokeet 6. luokalla oppiaineissa matematiikka, äidinkieli ja englanti
Lukuvuosiarviointi
Itsearviointia mielekkäissä yhteyksissä pitkin lukuvuotta. Uuden opetussuunnitelman myötä itsearvioinnin merkitys korostuu entisestään. Tämä näkyy hyvin mm. käsitöissä, joissa oppilaat laativat työskentelystään portfolion pilviympäristöön.
Formatiivista arviointia ennen arviointikeskusteluja sekä lukuvuoden kuluessa mielekkäissä yhteyksissä.
Lähes kaikkien em. arviointietappien voidaan katsoa mittaavan suoraan tai välillisesti koululle asetettujen tavoitteiden toteutumista.
Lukuvuoden 2024-2025 arviointsuunnitelma
Syyslukukaudella
- Edellisen lukuvuoden arviointia uudessa toiminta- ja kehittämissuunnitelmassa
- Yhteisöllisen oppilashuoltoryhmän arviointikokous
- Pedagogisen tuen asiakirjojen päivitykset yhdessä huoltajien kanssa lokakuun loppuun mennessä
- Kiusaamiskyselyt
Väliarviointi
Kevätlukukaudella
- Kehityskeskustelut henkilöstön kanssa
- Arviointikeskustelut huoltajien kanssa
- Asiakastyytyväisyys- ja työhyvinvointikyselyt
- Kouluterveyskysely 5.lk
- Valtakunnalliset oppimistuloksia mittaavat kokeet 6. luokalla oppiaineissa matematiikka, äidinkieli ja englanti
Lukuvuosiarviointi
Itsearviointia mielekkäissä yhteyksissä pitkin lukuvuotta. Uuden opetussuunnitelman myötä itsearvioinnin merkitys korostuu entisestään. Tämä näkyy hyvin mm. käsitöissä, joissa oppilaat laativat työskentelystään portfolion pilviympäristöön.
Formatiivista arviointia ennen arviointikeskusteluja sekä lukuvuoden kuluessa mielekkäissä yhteyksissä.
Lähes kaikkien em. arviointietappien voidaan katsoa mittaavan suoraan tai välillisesti koululle asetettujen tavoitteiden toteutumista.